Sommer i Landsbyen

Kom og vær med, når der er Sommer i landsbyen på Glud Museum

Fra mandag d. 8. juni til torsdag d. 6. august er der Sommer i Landsbyen på Glud Museum med sjove oplevelser for hele familien.

I vores store legeområde kan man afprøve gamle lege. Her kan børnene eksempelvis prøve at gå på stylter, springe med kæphest eller køre på små traktorer. Børnene får også gratis et sjovt opgavehæfte i hænderne, som de kan bruge, når de udforsker de historiske omgivelser og samtidigt bliver klogere på de gamle dage på en spændende og interaktiv måde.

Tirsdag, torsdag og søndag eftermiddage kan der opleves arbejdende værksteder, hvor man på nærmeste hold kan se traditionelt håndværk og håndarbejde. Andre eftermiddage er der familievenlige aktiviteter, hvor vi på museet står klar med kreative og sjove projekter, som man kan deltage i.

Bliver du sulten eller tørstig er museets café åben. Her kan der købes kaffe, sodavand og lækker kage – på udvalgte dage sælges også frokost.

jul 08 2024 - aug 04 2024

Time