Åbning af årets særudstilling

Palsgaard sommerspil i 50 år. I årets særudstilling er der fuld skrald på farvepaletten, når vi fortæller historien om de første 50 år med Sommerspil i Palsgaard Park. I de smukke omgivelser ved den gamle herregård, har frivillige siden 1972 knoklet for – år efter år- at kunne stable storslåede musicals og syngespil op til glæde for mange og til gavn for egnen.

Udstillingen tager på tur gennem de mange musicals, som er opført på scenen. Her kan man opleve storslåede kostumer, små anekdoter og et kig ind bag kulisserne på det store arbejde, der ligger bag.

Palsgaard sommerspil opfører i år Spillemand på en tagryg og på Glud Museum kan man købe billetter til forestillingerne med rabat.

Udstillingen er blevet til i samarbejde med:

apr 09 2022