Glud Museum Vandring

Vandring: Jagten på historien

Kom med på historisk vandring d. 4. september kl. 14.00-15.30 og opdag Glud fra en ny vinkel. Sammen går vi på jagt efter historier og steder, som knytter sig til museets grundlægger, Søren Knudsen. Vandringen henvender sig til voksne og familier med børn fra 10 år og opefter.

I Jagten på historien går du i fodsporene af museets grundlægger, Søren Knudsen – et nysgerrigt og på mange måder moderne menneske, som allerede i sin barndom var optaget af tegning og historie.

Vandring i Glud

Byvandreren, Pernille Helberg Stentoft, tager dig med rundt på udvalgte steder i Glud by og tager udgangspunkt i undren, opdagelse og nysgerrighed. Turen er tilrettelagt med spørgsmål undervejs, som får os til at tænke og tale om grundlæggerens mange idéer og visioner, og hvorfor de er aktuelle i dag.

Vandringen henvender sig både til voksne og børn fra 10 år og opefter.

Priser og tilmelding

Vandreturen er gratis for museets besøgende, men kræver tilmelding.

Klik her for at tilmelde dig arrangementet.

Efter vandringen er der gratis sodavand, kaffe/the og kage samt mulighed for selv at gå på opdagelse på Glud Museum.

sep 04 2021