Høst- & Markedsdage

Traktorerne kommer! Til Glud Museums Høst- & Markedsdage rykker de gamle traktorer og høstredskaber ind på museet. Kom og se den store udstilling.
Lad jer inspirere i de fyldte markedsboder, der bugner af husflid og håndværk.
Oplev de arbejdende værksteder i de historiske bygninger.
Lyt til gårdsangerne, når de underholder børn og voksne med at spille på ske, sav og vaskebræt.
I det store cafetelt serveres frokost, kaffe og kage.
På den historiske legeplads kan børn og barnlige sjæle hygge sig med de gamle legeredskaber.

COVID-19: Vi forbeholder os ret til ændringer i programmet – Tjek hjemmesiden i god tid inden du tager hjemmefra, for at se hvilke restriktioner, der gælder på dagen. På Glud Museum følger vi myndighedernes retningslinjer og anbefalinger. Vi har fokus på hygiejnen og gør rent grundigt og ofte.

aug 07 - 08 2021